Wednesday, December 16, 2009

baju pengantin mak andam


oleh kerana cuti yg terlampau laaaama, boring da main tenet, duit pun xda kalo maw kwar, tpksala aku mncari aktiviti yg sesuai dan x mengeluarkan peluh.haha. buku Naima la jawapannya.


Naima ni aneh sikit. suka tul baca buku. koleksi buku dia sini berlambak dia kasi tinggal d umah. kalo aku la ada duit konfom aku p enjoy ka atau p beli baju. tp dia konfom dia beli buku..yg mahal2 lg tu..tp pastu kasi tinggal d umah.haha.kira buku ialah 2nd favourite dia la lepas makanan.haha.

penulis; areila sahimi. terbitan; kaki novel ent.



another typical love story.


kisah cinta antara gadis manis yg selamber-mamber dan ganas-manas tp part time dia jadi mak andam dengan cowok yg agak hensem.


suka dgn ayat2 dlm buku ni yg x skema dan sembarangan ja. cthnya....byk contoh.x ingat da.haha.


x suka dgn scene yg x suka.haha.scene mcm ni selalu d industri perfileman dan pernovelan ---> time si gadis maw terangkan perkara sebenar mst dialog dia ' biar saya terangkan dulu' ataupun 'awak dgr dulu apa yg saya maw terangkan' ataupun dlm novel ni si gadis putar-belit lg cerita trus si lelaki mst ckp 'awak tak payah nak jelaskan' then dorang pun gadu tanpa mengetahui hal sebenar.


kenapa x trus ckp ja hal sebenar?x payahla maw intro-intro.direct to the point kan senang.xda la gaduh2.haha.


hairan dgn beberapa pekara dlm novel ni..cthnya bukan ka alarm hp masih lg active wpun hp to kena off?haha.aku pki sony jadi aku x berapa taw psl nokia.tp aku test hp umi td boleh juga tu XD


urm.aku x berapa suka bila bf yg lebih2 bagi nasihat ngn aku..buat itu la ini la jgn itu la ini la..bkn ka itu tugas parents?haha.tp lain org lain la kan..hehe.


2 comments:

  1. epa. tadi aku baru kasi konfem ngan boy dia tgkap gmbar masa tunang nati. uik, sepa tgkap gmbar kamu masa ujan2?

    ReplyDelete
  2. haha.brapa la dia minta bayar?kami tangkap sndri la..tukar2..napa?hho.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails