Monday, November 19, 2012

20112011

1 tahun bebeh!

tahun lalu, malam yang sama, hujan lebat banjir di byk tempat termasuk di jalan lintas dan juga di kampung kami siikit lagi tidak jadi nikah. haha. 1 tahun sudah berlalu, langsir kawin pun masi tidak tukar-tukar. hahaha.

alhamdulillah. syukur kepada Allah plan untuk honey year semua jadi kenyataan. manila, singapore, korea, kuching by road, dan juga jalan-jalan sampingan yg tidak disengajakan sekitar sabah. dan insya Allah, ada 1 plan terakhir lagi bln disember ni.

alhamdulillah. syukur kepada Allah dapat menambahkan hutang piutang sekeliling pinggang. rumah yang belum siap, honda yang baru tadi x valid warranty suda, dmax hello kitty.

alhamdulillah. syukur kepada Allah perasaan masa couple, masa tunang, masa kawin samaaaa saja. selalu rasa macam gf bf ja. tibatiba terfikir eh kami suda kawin pula kan. haha yang bikin geram kalau strangers fikir kami bukan suami isteri yang sah

banyak nya maw disyukuri..

tahun kedua ni, sepatutnya plan lebih serius kan? kurang kan berpoya-poya. tumpukan kepada kehidupan akan datang ;) insya Allah. amin. amin. amin.

paling bikin nervous tahun kedua ni start suda hidup sama-sama. argh takutnya. huhuhu.. betul betul rasa macam baru kawin -.- tolong ya Allah!


kepada en. fendy saili, nda taw macam mana maw cakap terima kasih. cakap terima kasih dari jam6pagi sampai 6 petang tahun depan pun tidak cukup... 

iloveyouhoho!


1 comment:

  1. hi epa,
    thank u sudi singgah blog dieya.
    suka baca entry bahasa sabah ni. rasa macam sedang melancong di kk pula.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails