Thursday, May 17, 2012

mari bercerita pasal majlis nikah :D

okeh basi.

bukan lagi basi, berulat sudah.

biarlah. hahaha.

"aku terima nikahnya, iffahzuleha elmandily binti awaluddin dengan mas kahwin 500ringgit tunaiiiiiii"

fendy bin saili telah berjaya menikahi iffahzuleha elmandily bt awaluddin dengan jayanya iaitu dengan sekali lafaz pada 19.11.2011 yang lalu. tapi dalam sijil nikah kena taru 20.11.2011 supaya cantik tarikh HAHA.


 ayahanda yg tercintah yg menikahkan.
(ya tiada bantal nikah pasal orang tu lupa bawa. but who cares?yg pnting kawen hahaha.)


19.11.2011 ini hari yang bersejarah di mana Kg Sri Pandan yang tidak pernah banjir sebelum ni, dilanda banjir pada hari yang bertuah ni. haha. banjir juga berlaku di beberapa kawasan bandar KK. macam disaster plak nikah time-time gini. macam nda kena bless plak kahkah (nauzubillah). hujan lebat bermula dari siang sehingga Magrib. terima kasih Tuhan hujan berhenti sebelum Isya' jadi masa lepas Isya' (masa majlis dirancang utk bermula) air sudah surut-surut sikit.

debaran malam tu ya Allah sangat-sangat berdebar. bukan berdebar pasal apa, tapi siiiikit lagi kami tidak jadi kawin. banyak orang telefon bagitahu tidak dapat datang pasal banjir jadi tidak dapat lalu, tapi semua tu tidak kisah lagi pasal yang penting dorang rombongan lelaki dapat datang. tidak sabar suda jadi bini orang beb! haha. dan Alhamdulillah dorang berjaya datang walaupun air sampai dalam kereta sudah. huhu.


jangan lah nangis bang :p   i <3 u bha! 


akibat dari debaran berlebihan, masa yang sepatutnya berdebar iaitu masa lafaz nikah di ucap, tiada sudah debaran yang tinggal. dari rumah pergi masjid pun pakai selipar crocs ja haha di iringi oleh orang-orang sot (read: dudu, ninang, qayum) haha.

tima kasih datang walaupun banjir ya! haha


malam tu ja banyak dugaan, harap lepas ni kami tabah la hadapi dugaan yg mendatang. kan? kan? kan? mari amin ramai-ramai! aaaaaaaaaaminnnnnnnn~






ya inai bida naima yang buat HAHAHAH. 

[semua gambar lukman ambil :D photog pun tidak dapat datang pasal banjir]



1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails