Wednesday, March 28, 2012

kebetulan yang betul-betul




jun 2010 (kalau tidak silap)

kami ke manila beramai-ramai. pada suatu malam, hujan turun dengan kuat nya dan kebetulan pula pada masa itu kami sesat jadi basah kuyup dari atas sampai bawah, dari luar sampai dalam. oleh kerana itu, terpaksa pakai trek suit jalan-jalan pada hari berikutnya.

seluar pun yang koyak kena tampal ja -.-

jun 2011

masa tu di jakarta, hujan turun dengan lebatnya sehingga jakarta banjir. dalam (agak) kesesatan mencari stesen keretapi, baju dan seluar basah kuyup dan juga menyebabkan pakai trek suit jalan-jalan pada hari berikutnya.
ok tiada gambar lain. ini gambar maw mms sama lukman supaya dia setuju atau tidak dengan jaket tu haha. (pakai kasut sukan lagi, tinggal turun padang ja bha ni hahaha)


disember2011


di manila, dalam perjalan pulang dari manila mall dengan hanya berjalan kaki, hujan turun tiba-tiba dengan lebatnya dan kesimpulan sama terjadi.. pakai trek suit sampai la beli jeans baru. haha.

malas maw rotate. haha

itulah perlunya belajar sejarah kan? supaya tidak jadi macam aku ni yang tidak pernah belajar dari pengalaman. haha. next time mesti bawah jeans lebih dari satu!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails