Wednesday, March 2, 2011

hoi orang gumuk warna kuning!

digi palui.

oleh kerana tiada line DiGi sini Nabawan (padahal di simpang masuk yang 7minit ja dari sekolah ada line sini plak tiada. aneh sungguh) jadi kami bersatu hati dan sebulat suara maw beralih arah ke Celcom.

maka, hari tu telepon la DiGi center. itu amoi cakap kalau maw tukar celcom mesti supliment line buat account sendiri dulu. since kami guna DiGi50. tapi dia tidak mention mesti buat di DiGi center shj.

jadi aku, ayah, umi pun pegilah booth DiGi , tempat kami register postpaid itu hari. tp org tu cakap tidak boleh. mesti di Digi center juga.

next week nya baru dapat pegi Digi center pasal kan biasalah org Nabawan. punya susah maw pegi sana hari sabtu dan punya awal aku sampai sana. sebelum pintu dorang buka lagi. malangnya tu acai cakap mesti org dia datang juga. walaupun aku bawa IC umi ayah tidak dapat juga. buduh! kalau suda orang tu trust kita bawa IC dia apa guna lagi dorang datang sndri! pastu aku gtaw la masalah aku tidak dapat pegi sama2 pasal ari sabtu dorang ada kursus. dia bagi solution-buat surat pemberian kuasa untuk wakil. ok fine. masi dapat besabar.

kemarin, ayah sama umi pegi la sana bawa surat bodoh tu sekali. apa tu orang Digi cakap sama dorng? tidak dapat juga process pasal aku tidak mention di surat tu kenapa dorang maw buat account sendri dan apa aku maw buat sama akaun aku. bodoh!

apalah susa sangat. kasi ja la dorang buat account baru. bukan kami maw minta sedekah sama kau! bodoh. aku tidak kisah la, aku memang selalu malang dalam urusan urusan gini. tapi kau suda susahkan ayah umi aku la bodoh! dasar mahluk kuning! patut la tiada line sini! pasal kamu bodoh rupanya!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails