Monday, January 31, 2011

pendidikan seks


pada suatu hari beberapa hari yang lalu, aku comment status kawan aku di FB pasal brotherhood. aku cakap dia biased pasal brotherhood ja sisterhood nya tiada.. sekali ada saturang lagi kawan beliau cakap yg brotherhood tu cover lelaki&perempuan. dia bagi contoh macam human. aku akur ja la pasal aku ni memang nda pandai BI.

tapi lepas tu aku try la google. aku maw try tulis can woman be part of brotherhood lepas tengok definition nda berapa puas hati. sekali aku tetengok ini...


can woman get another woman pregnant?!?!

biar betul.. patutla kerajaan perkenalkan pendidikan seks di sekolah kan.. hahahaha. ini kompom tidak belajar tingkatan4 punya biologi ni. eh tingkatan 4 ka tu ah? lupa suda.

jadi menyambung cerita, kalau refer kawan2 yang tere BI seperti saudari pare, nui dan judith dorang semua cakap brotherhood utk lelaki ja. manakala kamus online pula bagi definition:

1. The state or relationship of being brothers.
2. Fellowship.
3. An association of men, such as a fraternity or union, united for common purposes.
4. All the members of a profession or trade.

jadi kesimpulannya, aku pun nataw apa jawapan sebenar.

HAHAHAHAHA.

thats why i hate learning language.

1 comment:

  1. aik..ingat ada kesimpulan...siap ngan justifikasi lagi skali kabur balik..epa ba~~~ konfius aku.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails