Friday, November 12, 2010

hidup ini aneh. kan?

duuulu.. 5 thn 1/2 yang lalu.. aku tidak sabar tunggu masa ini. masa ini merujuk kpd masa habis stadi tidak paya lagi buat assignment yang selalunya tidak masuk akal tidak payah lagi perah otak sampai keringkontang time exam, tidak payah lagi tidak tdur malam pasal buat ABM (skg tidak tdur psl benda lain) tidak payah lagi ikut benda2 yg sukahati sukabadan ja dorang suru.

sekarang, masa itu di depan mata! tidak sampai 2 minggu lagi aku officially tidak boleh guna student card lg tengok wayang.

tapi, masa yang aku tunggu selama 5 tahun tu aku namaw datang sekarang T_____T

aku namaw ulang balik suma stadi (sudah tentu) tapi aku masi mawu sama kawan2.. wuwu.

oi kawankawan! janji ah.. once friend consider sold. friend forever. heho.

Tuhan, semoga pada masa akan datang, kami masi lagi kami macam sekarang yang suka try try makanan walaupun tiada duit, yang suka jalanjalan walaupun orang lain anggap risky, yang suka ketawa kuat kuat macam saitan, yang suka buang kalori main benda apa-apa tapi lepas tu kompom tambah 2x ganda psl pergi makan di mana-mana, yang tidak tengok siapa kurus ka gemuk ka jahat ka baik ka tapi tetap bekawan walaupun dalam diam2 mengumpat. haha.

amin ya Allah.

4 comments:

  1. Mula2 rindu kwn.. Lama2 mesti ko rindu jg buat asignment n study tu epa.. hehe. Mesti best tu kosmate ko kan :D

    ReplyDelete
  2. berdasarkan pengalaman ka tu lik? hehehe.

    ReplyDelete
  3. buleh ba guna student card utk tgk wayang nnt.... tapi ko x buleh la, appearance ko kan lagi tua dari umur sebenar.... weakakkakakka

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails