Sunday, May 30, 2010

esok kawan2 saya bergembira di KDCA saya berkerja keras di rumah hahaha

+tajuk tiada kaitan+

aku ada memori yg sangat-sangat rendah. serendah pendrive 256mb yang tidak sudah berada dalam pasaran. kadang-kadang sampai terfikir ada penyakit ka aku ni atau berapa ribu semut sudah aku telan ni atau betul la tu orang cakap makan kepala ikan buat lupa. aku suka makan mata ikan dan otak ikan! haha

entah la apa silap aku atau aku memang ditakdirkan begini. kan semuanya takdir.

aku tidak dapat ingat lebih dari 15orang atau mungkin tidak lebih dari 10 orang pun haha pelakon di dunia ni.. sampai selalu kawan aku cakap 'itu pun tidak taw ka?' helloooo. sudah memori aku rendah yang ko tidak puas hati tu kenapa? bagi la aku memori ko sikit kalo berani. bukan nya aku ni jenis tidak tengok movie.. macam hampir semua movie yg keluar di growball tu aku tgk. pasal growball murah hahaha. kali kalo ada 10 movie dalam jadual tu 7 daripadanya sudah aku tengok. dari movie yang entah apa entah macam suster keramas sampaila movie yg hot macam... na aku lupa suda apa tajuk dia yg hero dia nama dastan. huhu. ah prince of persia.


kalau tengok bola mesti orang cakap aku ni tengok bukan pasal minat sama bola tapi just tengok orang hensem ja. pasal asal dorang cerita2 pasal pemain mesti aku ternganga maw recall which is which. sedangkan kawan lama aku pun ada aku kenal rupa ja tapi tidak dapat ingat nama dia apa lagi pemain bola yang jauh di luar negara yang aku tidak pernah jumpa. tapi ya, aku ngaku aku tengok bola sambil tengok orang hensem. kenapa? berdosa ka sampai perlu pandang rendah?

ekceli semua sukan pun sama.. apa lagi kalo nama player dia yang pelik-pelik.

paling lemah kalau kena suruh ingat tarikh. befdei family aku pun ada aku tidak ingat berapa haribulan apa lagi befdei member2 =.='' sudah cuba ingat tapi gagal juga. nombor telefon jangan cakap la.. nombor aku, fred0, ayah, umi, rumah ja aku ingat di dunia ne. dan satu lagi nombor telefon kawan aku sekolah rendah yang kami tidak kontek lagi. entah napa aku ingat plak number dia since sekolah rendah. haha. *jadi leyna, jgn marah aku ar*

dan aku selalu rasa perkara yang baru terjadi macam sudah lama terjadi. macam.. baru kemarin aku nampak kawan aku jalan-jalan maw pergi main futsal tapi aku rasa benda tu terjadi beberapa bulan yang lalu.

penyakit atau pemalas?aku pun tidak tahu. tapi pasal kelemahan aku ni aku selalu terasa. huhu.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails