Tuesday, April 13, 2010

buat projek

bagusnya la perasaan cuti masa hari rabu. terasa macam masa kena pause kejap dan boleh buat suma kerja yg tidak sempat kena buat sebelum ni pasal sebok 24/7. huhuhu. sebok sampai 2minggu lebih da tidak pijak growball utk tengok wayang T__T. siapa cakap keja cegu senang sila angkat tangan dan tampar muka anda sendiri. hahaha. oh perasaan ini sangat heaven! *tapi esok pergi sekolah terketar2 bagi alasan.wuwu.

salah satu yang menyebabkan kesibukan tersebut ialah membuat projek yang sebenarnya bukan tugas kami dan tiada kaitan dgn kami tapi pasal kami ni di anggap sebagai angel yang diturunkan ke sekolah tersebut utk menyelesaikan tugasan2 yang sepatutnya siap beberapa tahun dulu tapi ditangguh untuk menanti kedatangan kami oleh itu terpaksa juga buat tugasan tersebut. huhu!

tugasan paling grand setakat 3 kali praktikal ini...


iaitu buat jadual waktu induk sekolah~~~


nampak agak selekeh dan senang kan?tapi sebenarnya...


ada lebih kurang 800 keychain kami gunting ketas&tulis nama guru dan kasi masuk dalam keychain dan arrange ikut masa dlm jadual waktu. ada 800 paku yang maw ditukul utk sangkut semua keychain tu.ada 800 petak yang dilukis manual guna air tangan kami sendiri.

dan semua itu kami kena bagi masa kasi siap dalam masa 1HARI sahaja! dan lebih teruk hari itu ialah hari sabtu. oh wekend yang bahagia!

walaupun las2 tiada juga nama kami dalam jadual tersebut T___T




ini la air tangan yang terlibat dalam menjayakan projek kilat tersebut. *sila abaikan muka en.arif yang sangat tidak menyenagkan. hahahaha.

akhir kata,

ada lori ada bas,
ada hari boleh BALAS.



assalamualaikum dan salam 1malaysia!



4 comments:

  1. smartnya epa..
    p/s: muka c arip mcm bakal2 guru besar o!!

    ReplyDelete
  2. ehem2.. cita2ku. aku mau jd guru besar jak. tp x da pula course tu d maktab. zz

    ReplyDelete
  3. bagus nya ada GB mcm arif.. mari kita gulingkan kuasa pondan rif! pastu kami lantik ko jadi GB baru. hahaha.

    ReplyDelete
  4. huhu sy ada prasaan yg kuat arif akan jd GB 1 ari nti lepas tgk gmbr d atas hehehe...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails